los angeles achter ons gelaten - Reisverslag uit Barstow Heights, Verenigde Staten van Guus SOMMERDIJK - WaarBenJij.nu los angeles achter ons gelaten - Reisverslag uit Barstow Heights, Verenigde Staten van Guus SOMMERDIJK - WaarBenJij.nu

los angeles achter ons gelaten

Blijf op de hoogte en volg Guus

06 September 2014 | Verenigde Staten, Barstow Heights

Vandaag weer vroeg wakker. Tegen 7.30 uur prima ontbeten met drie warme gekookte eitjes. Wel hard gekookt. verder prima ontbeten. en rik heeft wafels voor het ontbijt gemaakt. Gisteren ook al maar toen dachten we nog dat dat een uitzondering was. na het ontbijt vertrokken naar warner bros studio. 1 uur te vroeg ( we hadden gereserveerd voor 10.15 maar mochten met de tour van 9.30 uur mee. zeer indrukwekkend wat we allemaal gezien hebben. van batman bat mobiel tot meertjes die voor oceanen gebruikt worden etc. veel foto's gemaakt. Daarna vertrokken naar walk of fame. Alle sterren die op de grond zijn ingelegd gezien. wel een grote reclamestraat met heel veel drukte en mensen die tours willen verkopen. na 1, 5 uur vertrokken naar farmers market waar heel los angeles aan het eten was zo druk. wij hebben pizza gegeten en daarna vetrokken naar barstow. rik heeft ons los angeles uit gereden en prima zijn rol als driver vervuld. overigens kan Rik nu als enige zeggen dat hij op een 8 baans weg , jazeker 8 baans heeft gestuurd. wegen zijn overigens lang niet zo goed onderhouden als in nederland. onderweg zijn we twee keer een auto en een vrachtauto tegengekomen aan de kant van de weg met een volledig afgereden achterband. Beiden stonden op de velg. we hebben weer een prima hotel. in barstow gaan we vanavond naar de drive inn bioscoop. beiden zijn we benieuwd hoe dit zal gaan. ik vermoed dat het laat wordt want voor 8 dollar pp krijgen we twee films te zien. morgen weer verder naar las vegas

• 07 September 2014 - 07:03

Netty:

Goedemorgen Amerika! Al een hoop beleefd ! En Rik op een achtbaans weg?? Appart hè. Ben heeeeeel benieuwd naar de foto's. Haha wat "duur" zeg die filmavond. Veel plezier en dadelijk heerlijk slapen. DOEIII.

• 07 September 2014 - 09:06

Ted En Ellie:

Heren,

Klinkt als een leuk avontuur. Veel sterkte met al die wafels, eieren en films.
    Groeten uit gendt!!

• 08 September 2014 - 13:17

Ton En Annemiek Milder:

Hoi Guus en Rik,
    Geniet van deze bijzondere reis.
    Van Netty gehoord van de website.
    We lezen graag mee.
    Groetjes