St. Louis - Reisverslag uit Lacledes Landing, Verenigde Staten van Guus SOMMERDIJK - WaarBenJij.nu St. Louis - Reisverslag uit Lacledes Landing, Verenigde Staten van Guus SOMMERDIJK - WaarBenJij.nu

St. Louis

Blijf op de hoogte en volg Guus

15 September 2014 | Verenigde Staten, Lacledes Landing

Vanavond sushi gegeten met rik. Was al lang geleden. Nu ik moet zeggen heerlijk gegeten. Natuurlijk wel eens gegeten, maar dit was super. Dat gaan Netty en ik zeker ook in Nederland eten en Rik weet een goed adres in Arnhem.

• 16 September 2014 - 08:15

Netty:

Oh leuk Guus die houden we er in gr

• 16 September 2014 - 14:27

Sylvia:

Ooh leuk ,
    Ik hou me ook aanbevolen om in the State's sushi te eten Whahaha

• 16 September 2014 - 14:27

Sylvia:

Geniet nog van de laatste dagen.
    Gr. Geert en Sylvia

• 16 September 2014 - 17:07

Wim En Miny :

Dag Guus en Rik,

Zo te lezen vermaken jullie je daar opperbest en we hadden ook niet anders verwacht.
    Netty zal nog even moeten wachten op die lekkere sushi, maar vanavond gaan we met z,n drieen wel lekker Doornenburgs eten bij Rijnzicht.

Samen nog hele fijne dagen, en kom gezond wer tuus
    Groet, Wim en Miny.

• 17 September 2014 - 14:53

Betsy En John:

Wat zal het Netty tegenvallen als ze straks weer thuis moet koken en eten hahahaha, gisteren doornenburgs eten, vanavond gendts bij het plein met moeke en zussen...........nog heel veel plezier Guus en Rik en zoals Wim en Miny schrijven: kom gezond wer tuus

Groetjes
    John en Betsy