4 september vliegen - Reisverslag uit Westchester, Verenigde Staten van Guus SOMMERDIJK - WaarBenJij.nu 4 september vliegen - Reisverslag uit Westchester, Verenigde Staten van Guus SOMMERDIJK - WaarBenJij.nu

4 september vliegen

Blijf op de hoogte en volg Guus

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, Westchester

vandaag gestart. ik zit nu in het vliegtuig te typen na een kort middagdutje.
we zitten helemaal achter in het vliegtuig. rik en ik hebben alle drie de plekken voor onszelf en niemand achter ons. We kunnen kiezen uit zo'n 75 films dus we vermaken onszelf wel. lunch was kip met rijst. Rijst hebben we maar gelaten voor wat het was. We krijgen voldoende koffie en cola dus ook dat is prima verzorgd. Zelfs een ijsje werd bezorgd. In Houston overgestapt. Erg lange rijen voor de paspoortcontrole. De vlucht naar los angeles is minder comfortabel dan de 1e vliegreis. drie uur vliegen naar los angeles en we zijn moe. kijken hoelang we het volhouden om meteen in het goeie tijdspatroon te komen. auto opgehaald chrysler ging allemaal goed. in hotel ingechecked en daarna gegeten bij denny's. nu slapen.

• 05 September 2014 - 16:23

Jaap:

Klinkt goed! Laat die foto's maar doorkomen van die veel te grote hamburgers!!