6 september - Reisverslag uit New Chinatown, Verenigde Staten van Guus SOMMERDIJK - WaarBenJij.nu 6 september - Reisverslag uit New Chinatown, Verenigde Staten van Guus SOMMERDIJK - WaarBenJij.nu

6 september

Blijf op de hoogte en volg Guus

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, New Chinatown

vanmorgen een goed ontbijt gehad. gestart om 7.15 uur. buiten ontbeten was prima verzorgd. Daarna tanken. we dachten dat de tank leeg was, maar hij zal vol. Toch nog voor 2, 35 dollars getankt. De pompbediende begreep er niets van, want je moet vooraf betalen. Natuurlijk het teveel betaalde teruggekregen. maar zozie je maar ander land ander gebruiken. vervolgens naar een winkelcentrum voor een koelbox en water. het is dan 9.00 uur en inmiddels toch al zo'n 25 graden. routeplanner werkt goed. Daarna naar fisher pier en venicebay en santa monica voor het route 66 bord. foto's hiervan bij thuiskomst. tegen 11.00 uur naar een uitkijkpunt in Hollywood. om 14.30 uur in ons hotel in chinatown, rondgelopen de 1e haan gescoord en tegen 1600 uur ons 1e biertje met gratis nachos. nu op de hotelkamer en even bijkomen van het lopen in het warme weer. we denken toch dat het al gauw tegen de30 graden loopt. vanavond naar de dodgers voor basebal. wordt vervolgd

• 06 September 2014 - 09:04

Netty:

Lachen..gelijk duur getankt! Geslaagd met de koelbox? Gr

• 07 September 2014 - 07:06

Netty:

Yes HAAN gescoord. Jullie zijn goed bezig!