2 dagen las vegas - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van Guus SOMMERDIJK - WaarBenJij.nu 2 dagen las vegas - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van Guus SOMMERDIJK - WaarBenJij.nu

2 dagen las vegas

Blijf op de hoogte en volg Guus

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, Williams

helaas geen wifi op de kamer. we proberen het nog in het restaurant waar we dadelijk gaan ontbijten. we zitten in het main station hotel downtown. daar waar las vegas ooit begon. later in de jaren 60 70 is het centrum van het gokken verplaatst naar de strip.
7 september heben de eerste route op de strip, de straat waar alle belangrijke casino's staan, gehad van het bezoeken van de topcasino's. vandaag maken we de 2e ronde met de rest. veel gefilmd en veel gezien. alle casino , de gokkasten en goktafels, zelf zien er overigens ongeveer hetzelfde uit, dus dat hebben we wel gezien. het gaat nu nog om de replica's zoal de eiffeltoren, het vrijheidsbeeld gondels van ventetie etc. we hebben al veel gefilmd en massa foto' s gemaakt. het valt wel mee met de drukte. dat merkten we al toen we naar las vegas toereden. het was drukker terug dan heen. onderweg nog een outlet bezocht en 4 t shirts voor mijzelf en twee korte broeken voor rik gekocht. de mindere drukte heeft alles met het weekend te maken. Veel amerikanen vieren gewoon hun vakantie hier. alles is aanwezig. zwembaden, achtbanen etc.etc. het vervoer binnen vegas is goed geregeld via de bus of monorail. vandaag 8 september de rest van de strip bezocht. meest indrukwekkende was bellagio. zowel rik als ik vonden dit meest Kwalitatieve casino wat ik gezien heb. Zeker 5 sterren maar ook van een geweldige uitvoering. de beelden van de films en foto's van de zingrnde gondeliers waren zeer indrukwekkend.
heel veel gelopen vandaag. rik vroeg hoeveel km. ikzelf denk zeker 10 km per dag. morgen naar hoover dam en grand canyon. dit bericht is dan qua actualiteit waarschijnlijk al achterhaald. wordt vervolgd.!!!!!

• 09 September 2014 - 22:49

Ellen:

Gaaf is het daar he? Ik las vandaag een artikel met tips voor vegas, maar jullie zijn al weg, helaas! Geniet er nog van!

• 09 September 2014 - 22:49

Ted:

Leuk weer van jullie te horen. Gr

Ellie en Ted